Angrerett:
Vi ønsker selvfølgelig at du som kunde skal være fornøyd med de varene du kjøper av oss. Skulle du angre på kjøpet, har du rett til å gå fra kjøpsavtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager etter at du mottok varen. Kontakt alltid vår kundeservice før du returnerer varen, husk å oppgi ditt kundenummer og fakturanummer. Du som kunde står for returfrakten ved angrerett. Vi betaler tilbake innen 30 dager etter at du har hevet kjøpet og returnert produktet.

Reklamasjon:
Som kunde har du rett til å reklamere på feil ved bestilt vare innen 14 dager etter at du mottok produktet. Vi dekker selvfølgelig fraktkostnaden ved slike returer. Dette mot fremvist kvittering.

 
Varene returneres til: 
Peptonic AB
C/O Hillmers Logistik AB
Ljungvägen 17
641 39 Katrineholm
Sverige

Når vi har mottatt varen vil vi undersøke varen i samsvar med den beskrivelsen du som kunde gir i forbindelse med reklamasjonen. Det er viktig at du gir en så utførlig beskrivelse som mulig. Hvis reklamasjonen godkjennes, dekker vi dine fraktkostnader samt eventuelle andre kostnader du har hatt i forbindelse med reklamasjonen. Selv om vi godkjenner en reklamasjon, er du som kunde alltid forpliktet til å begrense dine kostnader som følge av reklamasjonen. Det er derfor kun forsvarlige kostnader som erstattes.

For ytterligere hjelp kontakt oss på:
email: kundservice@vagivital.se
telefon: 010-34 44 988
web: www.vagivital.se