Et abonnement fortsetter til du velger å avslutte det. Etter den andre leveransen kan du gjøre endringer, for eksempel justere leveringsfrekvensen eller avbryte abonnementet hvis det ikke lenger passer for deg. Ved å velge et abonnement godtar du våre vilkår [länk till villkoren].
Hvordan sier jeg opp abonnementet mitt?
Du kan avslutte abonnementet ditt når som helst etter den andre leveringen. Logg inn på kontoen din, gå til “Mine abonnementer” og klikk på “Avslutt abonnement”. Følg instruksjonene på siden for å bekrefte oppsigelsen.
Kan jeg endre leveringsintervall, hoppe over en levering eller pause abonnementet mitt?
Ja, du styr selv når og hvor ofte du vil få leveransen din – det gjør du enkelt i vår selvbetjeningsportal. Der kan du endre leveringsintervall, hoppe over en levering, pause eller endre innholdet i abonnementet ditt når det passer deg.
Kan jeg ha flere abonnementer samtidig?
Ja, du kan ha flere aktive abonnementer på forskjellige produkter, eller flere på samme produkt men med ulike leveringsintervaller, om det passer dine behov.
Betaling & rabatter
Hvordan fungerer betalinger for abonnementer?
Alle betalinger skjer automatisk før hver utsendelse. Hvis kortet ditt byttes ut eller hvis du vil bruke en annen betalingsmåte, kan du enkelt oppdatere dette under “Min konto”.
Hva skjer hvis betalingen min ikke går gjennom?
Om betalingen din mislykkes, prøver vi automatisk noen ganger igjen. Du får også en påminnelse via e-post hvor du kan oppdatere kortopplysningene dine eller velge en annen betalingsmetode. Husk å oppdatere betalingsopplysningene dine så snart som mulig for å unngå avbrudd i leveransene.
Kan jeg kombinere rabattkoder ved abonnement?
Nei, kun én rabatt eller kampanje gjelder per bestilling, og abonnementstilbud kan ikke kombineres med andre rabattkoder eller kampanjer.
Jeg har ikke fått min rabattkode, hvordan gjør jeg?
Hvis du mangler rabattkoden din, kontakt vår kundeservice på support@vagivital.se så hjelper vi deg å få den.
Jeg mangler rabatten på abonnementet mitt – hva gjør jeg?
Ved abonnement aktiveres rabatten din automatisk i kassen, det trengs ingen manuell inntasting. Hvis rabatten likevel ikke trekkes ved bestilling, kontakt vår kundeservice på support@vagivital.se så ordner vi det for deg.
Returer & support
Hvilken returpolicy gjelder hos VagiVital?
Hos VagiVital har du alltid 14 dagers angrerett etter at du har mottatt bestillingen din. Kontakt vår kundeservice før du gjør en retur for å få instruksjoner. Produktet må være ubrukt og i originalemballasjen. Returfrakten betales av kunden, med mindre det gjelder en reklamasjon.
Hvordan får jeg hjelp hvis jeg har spørsmål eller problemer?
Vi er tilgjengelige via e-post på support@vagivital.se og hjelper deg raskt med alt fra spørsmål om abonnement til tekniske og betalingsrelaterte spørsmål.